Vi starter træning igen fra mandag d. 15. juni

Mandag den 15. juni åbner vi igen dørene op for træning i klubben. Vi optager også nye medlemmer fra denne dag.

Det bliver dog lidt anderledes end normalt pga. covid19, og der er en række forholdsregler, som skal følges. Disse kan du læse om længere nede under "Genåbning retningslinjer".

Træningstiderne fra mandag d. 15 juni og resten af uge 25, 26 og 27 bliver som følger;

Mandag & onsdag

Kl. 17.00 - 18.15 Let øvede/øvede gi

Kl. 18.30 - 19.30 Begynder/basis

Tirsdag & Torsdag

Kl. 17.30 - 18.45 Nogi

Fredag

Kl. 17.00 - 18.00 Drills

Lørdag

Kl. 11.00 - 13.00 Åben træning/fri-træning
(kun for medlemmer af klubben)

 

Genåbning af Odense Bushido Klub
 - retningslinjer

  • Der skal være 8 m2 pr. par
  • 2 meters afstand mellem hvert udøvende makkerpar
  • Man har en fast makker under hele træningen. Er der et ulige antal til træning, kan der godt være tre personer i en gruppe.
  • Man bruger håndsprit før og efter træningen
  • Der må kun være folk tilstede som deltager i træningen
  • Der skal rengøres efter hvert hold, også mellem hold (gulvvask)
  • Efter sidste træning skal der, udover gulvvask, afvaskes/afsprittes dørhåndtag, overflader osv. Skraldespand bliver også tømt hver dag
  • Man skal tilmelde sig træning pr gang via facebook, så vi har styr på hvor mange der møder op. Der vil være en begrænsning pr. hold pga. forholdsreglerne. Dette gælder ikke nye medlemmer på prøvetime.
  • Er man syg, eller er der bare det mindste tegn på sygdom bliver man hjemme. Der skal gå 48 timer efter man er blevet rask, før man kan deltage i træningen igen
  • Der vil være 15 min. pause mellem de to hold mandag/onsdag. Tiden skal bruges til at vaske/tørre gulv
  • Så vidt det er muligt skal alle møde op omklædt og tidligst 5 min. før træningen begynder
  • Hvis muligt skal man tage bad efter træning derhjemme
  • Alle hold forkortes med 15 min pga. ekstra tid til rengøring osv. (er tilpasset ovenstående træningstider)
  • Man må kun træne i nyvasket træningstøj
  • Man må ikke benytte klubbens udstyr (dukker, træningshandsker o.lign.)
  • Ingen bare fødder uden for træningsmåtten (medbring egne klipklapper)
  • Medbring egen drikkedunk
  • Der vil blive ført protokol over hvem der er til træning